Mye en kan gjøre enda vi er alene.

 

 

 

Ja det er mye en kan gjøre i disse tider selv om man er alene, man kan jo ta på seg ett par sko å gå seg en tur i nærområdet ditt. Prøv å gå på steder som du veit at det ikke er så mye folk som går på tur på samme tid, bli kjent med naturen i nærheten av der du bor.

 

Men det kan jo bli vanskelig for dem som er ensom til vanlig, å ikke har noen rundt seg som ringer deg jeg veit hvordan du har det for jeg har ingen i familien som vil ha noe med meg å gjøre jeg veit faktisk ikke hvorfor. Det skal ikke knekke meg så de folka får bare sitte på sin høye hest, for jeg bryr meg ikke jeg klarer meg selv om det kan være vondt akkurat nå i disse tider vil de ha det slik så skal de få det.

 

Jeg har ei venninne som ringer meg nesten hver dag, jeg går opp til henne på kaffe besøk å går å handler for henne hvis jeg ikke hadde hatt henne så hadde jeg flydd på veggene. Jeg trives i mitt eget selskap så jeg skal fortsett som det er i dag så slipper jeg å føle at jeg er til en byrde for folk, det er også godt å slippe å føle meg mindreverdi som det pleier å være eller kommer jeg til å være det uansett.

 

Da er det godt å ha bloggen som jeg kan få ut alt det jeg ikke klarer å få ut ved å sitte alene.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg