Motet mitt hvor har du blitt av?

 

 

 

 

 

Det å ikke ha selvtillit nok eller mot nok til å bare gå rett bort til fremmede på kaffe, å det å gå inn på ett sted som jeg ikke har avtale eller skal handle noe det gjør jeg bare ikke jeg tørr ikke rett å slett.

 

Å da er det sikkert noen som lurer på hvordan jeg tørr å være så ærlig på bloggen min, jo der er det ingen som kan gå til angrep på meg som når jeg er ute på kaffe da kan jo noen si at hva i alle dager er det du gjør sette deg her uten å bli bedt om det.

 

Kan jo være angsten for å bli tatt som totalt idiot, noe jeg har hørt mye av gjennom barndom og ungdomstiden min. Ja mobbing kan ødelegge mangt og meget ikke minst ta fra deg motet, eller muligheten til å ha sterk selvtillit noe jeg ikke har å det veit jeg og jeg veit også at jeg ikke er en idiot som noen mener at jeg er.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Du er ikke noen idiot, Aud Marit. Og det kan jeg si for jeg har sittet og snakket med deg på kaffe, og det var veldig hyggelig. Du er ei dame det er lett å bli glad i. Ha en fortsatt fin lørdag-

      1. Takk for det, jeg veit at jeg ikke er en idiot men har mange ganger fått høre det igjennom årene.

        Du er jo også ei dame som er lett og bli glad i, hadde det veldig koselig den ettermiddagen på kafeen.

        Ønsker deg fortsatt en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg vil igjen foreslå for deg å høre om kommunen din har psykiatrisk sykepleier som folk kan snakke med. Jeg tror du må henvises fra legen din. Jeg betalte ingenting for timene, og jeg mener det var en hel time. Det kan være godt å ha noen å snakke med om problemer en har, rett og slett lære seg å snu litt på tankene. Og der tror jeg du kan gå så lenge, og så ofte som du synes du har behov for.
      Og noen idiot er du langt ifra.
      Ønsker deg en riktig fin søndag

      1. Ja vi har det men det må gå igjennom forvaltningen i kommunen og sist jeg ble henvist ditt fra min lege, så måtte jeg i et samtale møte hos dem og de kom fram til at jeg ikke var syk nok til å ha behov for en slik en.

        Men behovet er der men fikk avslag så da får jeg klare meg uten, og gå der å jobbe med det selv.

        Jeg veit jeg ikke er en idiot men jeg føler meg som en.

    3. Du fremstår ikke som en idiot, selv om jeg ikke har snakket med deg. Synd at mobbing har ødelagt din selvtillit. Er mange mennesker som har vært utsatt for det samme. Er ikke bare å snakke med fremmende mennesker ved et bord på kafe og knapt nok gå ut fordi angsten tar tak. Liker bloggen din, og deg, selv om jeg ikke har møtt deg. Lag deg en fin søndag og jeg håper sola skinner hos deg. Hos meg er det grått og varer ikke lenge før den forsvinner og vi går inn i mørketiden. Klem til deg fra meg.

      1. Tusen takk.

        Jeg veit jo at jeg ikke er det men jeg føler det.
        Ja jeg skal lage meg en så god søndag som jeg kan få til.

        Her er det sol for øyeblikket og det er grått rundt omkring oss, så jeg veit ikke hvem av dem som er sterkest.

        Ja dere går snart inn i mørketiden der oppe i høye nord.

        Klem fra meg til deg.

    4. Du er langt fra noen idiot kjære deg Aud Marit <3 <3 <3 Jeg kjenner jeg blir rasende sint på de som har ødelagt selvtilliten din med mobbing og faenskap! De skulle blitt anmeldt!

      Føler virkelig med deg og de andre som sliter med angst og dårlig selvtillit <3 <3 <3

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Jeg veit jeg ikke er en idiot men jeg føler meg som en stor en.

        Tusen takk for en god og støtte, har slitt og grått mye bare på grunn av disse menneskene. Anmelde dem er jo litt sent nå.

        Ja det er mange som sliter med angst og dårlig selvtillit etter mobbing.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg