Morsdag jaja den går stille i dørene her i gården.

 

 

 

I morgen så er det morsdag for meg er det en helt vanlig søndag, jeg er en mor uten barna mine som dere som følger meg veit ikke bor hos meg.

Så de hører jeg nok ikke fra så her blir det ikke feiret denne dagen,  så den dagen går stille i dørene her i gården.

Ingen blomster og kaker eller vin her, vi feiret denne dagen når min mor levde så min siste morsdag feiring var i 2018.

 

Men denne dagen har jo blitt en av handelsstandens store dager, og den blir jo bare større og større for dem og slike dager har det blitt mange av oppigjennom årene.

 

Lag dere en fin morsdag og helg folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Forstår tankene og følelsene dine altså. Men det er ikke alle av oss som feirer, eller gjør noe som helst ut av disse oppkonstruerte dagene. Vi har aldri feiret hverken morsdag eller faradag her i huset, og det har jeg vært veldig bevisst på siden før jeg fikk barn.
      Nå venter jeg på sendingen senere fra skiskytings-vm – det synes jeg er gøy å følge med på. Ha en så god dag og helg du kan, selv om jeg vet du ikke er særlig begeistret for disse dagene.

      1. Vi feiret den kun når min mor levde så ble det stopp her også helt av seg selv. Godt det er mye sport på tv i helgene, da blir de ikke så lange og triste. Var moro med gutta i VM i skiskyting med alle tre medaljene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det blir en vanlig søndag og takker så mye, det var koselig av din datter å komme med blomster.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Vil få ønske deg en god morsdag jeg ,for det er du jo selv om guttene dine ikke bor hos deg. Men syntes jo at dine sønner kan sende deg en melding og skrive noen ord til deg. For dem har sikkert mobil og er ikke små barn lenger heller. Men kos deg i morgen med sport på tv og ta dagen rolig. Håper du får en fin kveld videre. Klem til deg.😊🌹🌹

      1. Tusen takk for det, ja jeg er jo moren deres. Nei jeg forlanger ikke at de skal skrive en melding, ja de har mobil begge to nei de er ikke noen smågutter lenger.

        Jeg skal kose meg med sport og ta dagen som den kommer og veldig rolig, kvelden blir nok veldig fin.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg