Morgenturen er nå unnagjort det var godt når det er så fint vær.

 

 

 

Ja det er en vakker høst dag med sol og alt, å det er veldig mye og finne på en slik tur på en søndagsmorgen. Jeg fant to bæreposer med tomflasker å så fant jeg fire hundre kroner som noen hadde mistet i nattens mulm og mørke, det som andre er så slepphendt og ikke kan ta vare på pengene deres men det er veldig moro og fint og finne dem.

 

Det er greit og gå tur og rydde opp etter andre og få utbytte av det i rene penger, i løpet av uka må jeg tømme boden for tomflasker der står det en del sekker så det kan jo bli en del. Da behøver jeg ikke å trekke kortet på neste uke handel, og da er det penger spart og det er det beste av alt spør du meg.

 

Morgenturen er Elvis sin tur så da går vi der jeg veit han trives så vi går langs elva og der er det ikke bare Elvis som liker og gå det gjør jeg også, det er en vaker perle midt i byen bokstavelig talt for den deler byen vår i to. Det å komme seg ut på tur er godt og sunt for kropp og skjel man kommer i gang med dagen og får mye frisk luft det er jo bare deilig, så kommer man på andre tanker det jeg pleier å si er ut med dårlige tanker og inn med de gode så det er sunt på mange måter og komme seg ut på tur hver dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg