Morgenturen er jeg ferdig med, å litt annet.

 

 

 

Da var morgenturen unnagjort i varmen, men det vi gjorde var og gå langs elva og gikk så langt at det ble ett lite bad både for meg og lille Elvis gutten. Det var kjempe godt å avkjøle seg halvveis på turen så vi tørket opp på vei hjem, da kom jeg på at ei venninne av meg fyller år i dag så jeg ringte henne for og gratulere henne med dagen.

 

Da lurte hun på om jeg ville komme på en kaffe kopp noe som jeg selvfølgelig for det er ei koselig dame og både prate med og på alle mulige måter, så gikk jeg en tur opp i butikken for henne og fikk handlet litt selv også jeg kjøpte noen blomster til henne til den store dagen hennes.

 

Nå sitter jeg her og hører på tv og skriver dette innlegget, jeg må ha på musikk eller noe annen lyd slik at jeg får flyt i det jeg skriver sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg