Morgenstund er fint satt og så på soloppgangen.

 

 

 

Det var en vakker soloppgang i dag så ut som dette, men gjett hva som skjedde jo jeg glemte å ta bilde så jeg måtte ta ett fra arkivet fra to år tilbake.

 

Så på og spiste frokost å drakk en kopp kaffe å koste meg, jeg koste meg ikke bare litt men mye ja å det er bra til meg å være at jeg klarer å kose meg på en søndag. Har nå tatt grep der når det gjelder helger, for jeg har jo som mange av dere veit ikke vært så glad i helger å det skal jeg fortsette med.

 

Kose meg uansett hvilken dag det er, for min del så er helg å hverdag helt like. Glede seg over de små tingene å nyte det, jeg er kjempe glad for at jeg klarte det med dagene.

 

Musikk bør finnes i alle hjem, unntatt i naboleiligheten.

 

Dette er ett sitat fra inspirasjonskalenderen 2021.

 

Har hatt litt trøbbel med å komme inn her på blogg.no på morgen kvisten, slik hadde det vist vært slik i flere dager nå så det var vist ikke bare jeg som har hatt dette problemet men det er utrolig kjedelig når det skjer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det var kjempe fint morgenhimmel.

        Ønsker deg en kjempefin søndag, jeg sitter å ser på vintersport å skal bare ta livet med ro i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg