Minst mulig gjort på mest mulig tid.

 

 

 

 

I dag var det en fin dag og gå tur solen skinte og den varmet faktisk, midt på dagen i dag så var det hele + 8 grader så det var helt nydelig ute men utrolig glatt der det ikke var blitt bart.

 

Vi var en del ute i naturen på steder det ikke var folk så langt øye kunne se, så en får håpe at dette menneske har klart og få med seg hvor jeg gikk tur i dag. Jeg så i allefall ingen så jeg mener jeg klart og unnvær et nytt rykte på meg som ikke har hold i virkeligheten.

 

Ellers så har jeg måket meg en liten plass på verandaen, så jeg har suttet på verandaen i sola og kost meg i solen en god stund. Og så gikk vi en ettermiddagstur, da vi kom hjem så endte jeg på sofaen og der sovnet jeg og det var utrolig godt så da trengte jeg det vel.

 

Men utenom det som jeg har skrevet til nå så har jeg ikke gjort noe fornuftig annet enn og gjøre slik jeg trivdes med og ellers så har jeg slappet av.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Så du har en del snø der fremdeles. Hos meg er det nesten ingenting igjen. Jeg tok sjansen og plasserte snøskuffa i garasjen. Det kunne jo være ganske så typisk at jeg måtte finne den frem igjen, men får se…

      Blås i ryktesprederen. Høres ut som et patetisk tilfelle som ikke har noe å foreta seg. Holder man egen sti noenlunde ren, er det bare å heve hodet og gi blaffen i energityver som slike faktisk er om man tillater dem å såre en.

      Ha en flott kveld. Nå skal jeg ut og gå, uten fare for å skli på is. Hurra! 🙂

      1. Her er det fremdeles mye snø, og det skal komme mer her er det meldt. Jeg veit jo ikke hvor du bor men her i Kongsberg er det et gedigent snøhull så her er det mye, og det er hålke overalt på grunn av at det regnet i helgen.

        Jeg holder alltid min sti ren så han dobbeltmoralske mann som tror at han eier alt i denne byen, men der driter han på draget.

        Ønsker deg og dine en riktig flott onsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg