Mine bekymringer er sikkert små i forhold til verdensbilde.

 

 

 

Ja mine bekymringer og smerter er sikkert små i forhold til det store verdensbilde om dagen, men for meg så er dem store og altoppslukende. Jeg er også veldig bekymret for det denne russeren legger opp til utenom krigen i Ukraina, ja de bildene vi får i fanget fra krigen er helt forferdelig og alle de uskyldige barna og voksne som må flukte fra sine trygge hjem og til det ukjente. Ikke minst hvor redde de små blir for de har jo ikke opplevd dette før, så mine varmeste tanker går til dem.

 

Mine bekymringer blir sikkert små for de som sitter å leser dette men de er veldig store for meg, skal ikke skrive så mye om mine og sikkert flere med meg sine store bekymringer. Jeg sitter mang en gang og lurer på om jeg har nok mat ut denne uken for jeg får jo ikke gått i butikken, og om jeg hadde fått gjort det så har jeg ikke mye å handle for uansett. Den siste setningen her er ikke ment som noe annet enn en reel bekymring ikke for å tigge selv om det finnes de som mener det er det.

 

Og det at jeg føler at jeg ikke strekker til på noen sett og vis den er vond for meg, selv om det er en dråpe i havet for andre det er jo jeg som kjenner på disse tankene og følelsen.

 

Dere som leser dette får ta det som dere vil, dette er mine bekymringer og tanker som gjør mitt liv litt vanskeligere enn om disse tankene og bekymringer ikke var til stede.

 

Lag dere en fin dag.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

7 kommentarer
    1. Vi har alle våre ting på ulike måter. Dine bekymringer og smerter har stor betydning for deg, så de har betydning fordi du betyr noe – så enkelt (og vanskelig) er det 🙂 Jeg håper du har mat nok til neste butikktur!

      1. Ja det er mange som sliter på mange måter. Ja de er til å ta og føle på, for meg har de stor betydning og det er vanskelig.

        Har fått handlet inn litt i dag så nå håper jeg det holder, gjør det ikke det så gjør det ikke det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kjære Aud Marit, det er trist å lese at du har slike bekymringer.
      Selv om det skjer grusomme ting i verden nå, så er fremdeles våre egne bekymringer reelle.
      Er det ikke noe tilbud hos Nav eller kommune som kan bidra med midler, slik at du har nok mat til livets opphold?
      Ønsker deg en lettere hverdag 🌿🌿
      Klem 💚

      1. Ja det skjer grusomme ting i verden, jeg veit ikke lenger hva som er hva av mine bekymringer og hvordan jeg skal gripe det an.

        Jeg veit ikke og jeg veit ikke om jeg har rett til noen verdens ting lenger.

        Jeg håper på at livet og hverdagen blir bedre.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Kanskje dine bekymringer er små, men de er reelle og påvirker deg! Vi har ulike prioriteringer og derfor bekymringer, det må det være åpenhet for. Dine bekymringer er dine, og “viktige” for deg, ingen kan bagatellisere det som er viktig for deg. Tror det kan være viktig å akseptere hva vi føler, men samtidig prøve at tankene ikke kontrollerer oss. Den balansegangen er vanskelig og noe vi alle jobber med innimellom. Du er langt fra alene som å bekymre deg eller føle du ikke strekker til, men det hjelper dessverre ikke så mye det heller. Men, du er viktig, en viktig ressurs, vakker, klok, god mamma, god venninne, malerinne, smart, fornuftig, dyktig, en påvirker!

      1. Tusen takk for en oppmuntrende og fin kommentar. Ja man må jo prøve å få en balansegang i det hele det er ikke enkelt å finne den, jeg prøver så godt jeg kan men de bekymringene tar noen ganger fullstendig overhånd.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg