Min mor fikk den største julegaven i år, det er noe hun har ventet på lenge.

 

 

 

Ja i dag fikk jeg årets største julegave ja nå har vi kjempet for å få solgt leiligheten til min mor siden 4 juli 2017, og jeg fikk vite det i dag at leiligheten til min mor ble solgt på onsdagen det var da virkelig på høy tid at den ble solgt. For det har ikke vært enkelt for min mor og meg, det er spesielt vanskelig for meg for hu mor ønsker seg så mye rart som mobil og nettbrett eller gud veit hva. Er veldig greit å få uføretrygd men jeg får utbetalt 6400 kroner i måneden av den, har noe som heter frivillig forvaltning igjennom nav og min mor hadde nesten ingenting i lommepenger for hun betaler jo for både sykehjems plassen og leiligheten så det er da ikke mye igjen til henne. Nå er og blir det mye enklere for henne også, med noen ekstra kroner i banken så hun ikke bare vil ha og jeg må kjøpe av det lille jeg har.

 

 

Nå skal jeg og denne godgutten kose oss i kveld, med en Munkholm alkoholfri øl og pizza se på tv veit ikke hva jeg skal se på enda tar det som det kommer. Og så skal jeg til min mor i morgen så vi kan kose oss litt med potetgull og kaffe, er bare en julegave igjen som jeg skal kjøpe inn og det er til min mor den skal jeg ta å få i hus i morgen og mat til meg selv til julaften skal jeg også kjøpe i morgen. Jeg skal opp til min mor på formiddagen på julaften, da senker julefreden seg over min leilighet jeg skal da bare blogge litt og se på tv pakke opp de julegavene jeg har fått.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Så bra julegave da, at huset ble solgt. Dere høres ut til å trenge de pengene, og da er det jo supert 🙂 Fin julegave det. Her er det rolige dager framover, deilig det. Litt turer med venner, og kafe. Ellers ikke så mye tror jeg, ikke planlagt hvertfall..:-) Snart ferdig med blogg-kalenderen også, da blir det annet på bloggen. Ut og ta bilder tenker jeg 🙂

      1. Ja det var godt for henne og for meg for da slipper jeg ut med alt hun trenger, eller hun tror hun trenger så ja det var godt at leiligheten hennes ble solgt til slutt. Ja det blir rolige dager her også, skal en tur eller tre opp til hu mor også ellers så blir det en rolig jul her også. Det kan jo bli noen nye bilder her også.

        Ønsker deg og dine en fortryllende fredagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg