Min dag og hvordan den har vært.

 

 

 

Dagen startet med en kopp kaffe før jeg gikk å handlet inn fram til helgen, sånn ble det for da var matbudsjettet oppbrukt så dyrt er det blitt så sånn ble det men jeg klarer meg fin for det er jo bare å spare inn på noe annet kan jo ta av fritid og kos budsjettet.

 

Så ringte venninnen min da jeg gikk meg en tur så da gikk jeg opp til henne, ble kaffe og skravle stund noe som alltid er like koselig. Gikk i butikken for henne noe jeg gjør med glede, ingenting er bedre enn å være til nytte for noen.

 

Har også meldt meg på jule opplegget  som er her i byen som frodith tipset meg om i en kommentar her i helgen, håper bare at det ikke er fullt for det er mange her i byen som gruer seg til jul og de har 120 plasser.

 

Nå som kvelden er her så er det tv titting og bare å slappe av.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Nå skal jeg tipse deg om noen du bør få med deg.
      På onsdag har Kirkens Bymisjon gratiskonsert i Kongsberg Kirke. Den MÅ du få med deg. Jeg var på samme konsert i Hønefoss kirke i kveld og den var skikkelig bra!!
      Dørene åpnes klokka 18.30, og konserten begynner 19. Flott musikk med blant annet Gil Bonden
      Vær ute i god tid. Jeg møtte opp rett før 18.25, da var det lang kø. Men vi kom raskt inn når dørene ble åpnet.
      Jeg gikk alene, det gikk helt fint.
      Ta det en tur Aud Marit, du vil ikke angre.

      1. Jeg skal på den konserten og jeg skal være der i god tid, har ikke unnet meg og være på konsert på 20 år uten å være en av aktørene selv ved å spille i korpset eller synge i koret som holder konserten.

        Gleder meg veldig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ha en fin dag Aud Marit,flott du meldte deg på julemiddagen,høres koselig ut med den venninnen din,godt dere har hverandre,hun du traff på kafe,er det en gammel venninne?alltid kos med en kopp kaffe,klem

      1. Da har jeg en ting å se fram i mot på julaften, ellers så er det ikke så mye av det.

        Ja hadde det ikke vært for henne så hadde jeg ikke hatt noen, og det samme for henne.

        Hun som jeg var på kafe med her om dagen er en gammel korps venninne på gjennomreise, neste gang hennes ferd går igjennom Kongsberg så skulle vi gjenta det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg