Måtte ut med noen tusen i dag.

 

 

 

Jeg sier bare pokker ta kjøl og fryse skapet mitt sa god natt i natt, da måtte jeg bare ut med over 3500 kroner da gikk spare pengene og alt jeg hadde fått inn i dag til å kjøpe nytt. Må ha ett slikt kombiskap med kjøl oppe og frys nede for det er det eneste vi har plass til på vårt kjøkken, jeg har i allefall ikke plass til noe annet.

 

Godt jeg hadde kjøpt en del mat forrige mandag slik at jeg har mat fram til fredag, hva jeg gjør med helga det veit jeg ikke.

 

Kjøleskapet kommer i morgen så det er godt det er snø og kaldt ute på verandaen, så der i snøen så ligger frysevarene det går fint det til i morgen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

6 kommentarer
      1. Ja det er jammen flaks at det er så kaldt ute, er kjempe kjedelig når det skjer men jeg hadde satt i gang og spare så godt jeg kunne. For jeg har bare ventet på at det skulle skje for jeg fikk en forvarsel før jul, det var jo ett gammelt kjøleskap da.

    1. Utrolig kjipt, vet hvordan det er og måtte ut med penger man har spart. Godt at du får inn ny og at det er kaldt ute slik at du berger maten.
      Ha en fin tirsdag. Klem til deg fra meg.

      1. Kjip ja rett og slitt noe drit, ja men det er jo det jeg sparer til men da er det to regninger jeg ikke får tatt denne og to neste måned. Ja det er godt å få inn et nytt har ikke kommet enda, er fortsatt kald men det begynner å haste nå.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Huff ikke bra når noe viktig tar kveld.
      Men kjøleskap må vi ha.
      Bra at det ikke er så dyrt ,men dyrt nok.

      Ha en fin dag.

      Klem

      1. Ja det er noe dritt når kjøleskapet, må jo ha det.

        Jeg snoket rundt på finn.no men de billige var jo i Oslo eller Trondheim, og det måtte jeg hente selv og det var litt langt når en ikke har bil.

        Noen mener det ikke er så dyrt, men for meg så er det veldig dyrt med 3500 kroner.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg