Måtte til lege i dag trodde det bare var allergi.

 

 

 

 

Som overskriften sier så måtte jeg ta en tur til legen i dag, jeg trodde på morgenen i dag at det bare var allergi men man får vel ikke høy feber av det og en så vond hals. Da jeg kom på legesentret så måtte jeg ned i kjelleren for å ta en covid19 test og måtte vente der til de fikk svar på den, den var jo negativ som jeg viste den var for det var det jeg mistenkte det var halsbetennelse og må ha antibiotika som jeg skal hente dem har ikke mulighet til det.

Ja jeg veit at jeg har sluttet å røyke og da skulle jeg ha klart og spare en del, men nei  jeg har jo en del regninger som må betales som hos alle andre også nå om dagen. Og nei jeg har ikke fått fra matutdelingen den siste måneden de skriver i meldingen at de har ikke ordinær matutdeling denne uka og det samme fikk jeg på melding for 14 dager siden så da er det en måned siden sist.

 

Men dette må jeg bare klare sånn er det bare.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

6 kommentarer
      1. Takk for det, jeg håper også det er ikke blitt bedre enda men det skal jo bli bedre etter hvert.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. De hersens regninger, men betales må de. Halsbetennelse er no herk. Var søkkplaget da jeg var yngre. Mandlene ble fjernet. Siden har jeg ikke hatt plager. Men sår hals og bronkitthoste nå. Øyelegen er nok dyr, men det er bra og få sjekket likevel. Skal jo i dag og det går nok bra.
      Håper du får ut medisinen din. God helg og god bedring. Klem til deg fra meg.

      1. Ja regningene må betales først så alt annet, sånn er det bare. Ja halsbetennelse er noe herk vondt er det også, har vært plaget med det i alle år har ikke fått tatt mandlene for hver gang jeg er satt opp til time så har jeg fått halsbetennelse. Håper det gikk fint hos øyenlegen.

        Jeg fikk hentet dem på fredag, så det blir vel bedre etter hvert.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Halsbetennelse er vondt, håper medisinen virker. Gikk fint hos øyelegen. Behøvde ikke skifte briller. Har grå stær, men den er ikke plagsom ennå Kosta 386 kr. Ikke så gale pris. Fikk hostesaft på resept så det går fremover. Fortsatt god bedring. Klem til deg.

          1. Det var fint å høre at det gikk fint hos øyenlegen og at du ikke trengte nye briller, gråstær hørtes ikke så greit ut da men godt det ikke er så plagsomt enda da. Jeg syntes det er dyrt jeg da og betale 386.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg