Mange rare spørsmål man kan få av folk du ikke veit hvem er.

 

 

 

Ja det er virkelig mange rare spørsmål du får, jeg fikk i går spørsmål på privat melding på facebook om jeg hadde hasj. Nei det har jeg ikke den dritten kommer ikke inn i mitt hus svarte jeg, og jeg lurer på om jeg ser ut som en person som bruker den dritten.

 

Jeg må bare si at jeg har aldri prøvd den skitten og kommer aldri til å prøve det heller, ble litt forskrekket med det samme jeg så det spørsmålet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg