Mange med nyttårsforsetter nå om dagen, det gidder ikke jeg jeg har mål for året.

 

 

 

Jeg gidder ikke å ha noe nyttårsforsett jeg kommer til å kutte det ut før vi kommer til andre uka i januar, er bedre og sette seg noen mål for året da har man ett helt år på å nå dem. Jeg har satt meg to store mål og to små mål som jeg skal klare før 2024 er over, skal ikke skrive så mye om de to store målene enda det kommer utover men ikke nå jeg skal skrive om dem når jeg er kommet i gang med dem.

 

De to små målene er noe jeg skal klare å få gjort to til tre ganger i året som kommer, det ene er og gå på kino og kanskje en konsert det andre er å gå på kafe en gang pr måned sånn at jeg kan se noen mennesker og kanskje bli kjent med noen.

 

Års mål er bedre enn nyttårsforsetter, mål kan nås men nyttårsforsetter kan brytes allerede en dag ut i det nye året så det er liten vits i.

 

Lag dere en fin kveld folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Har heller ikke noe nyttårsforsetter, skal ha gjester I morgen,bare 3 stk,skulle vært 4 men kona til han ene døde dessverre i vår,ja,du må iallefall ta deg noen kafebesøk,du ble gjerne kjent med noen på tilstelningen julaften?ha ei fin helg,klem fra meg

      1. Kos deg i morgen med gjestene dine, synd det med dødsfall i vennekretsen det blir jo ett stort tomrom når sånt skjer. Det er sikkert at det blir noen kafebesøk, ble ikke kjent med noen selv om vi pratet sammen de jeg pratet med er jo fra bymisjonen og jobber på kafeen jeg skal gå på.

        Denne helgen blir som en helt vanlig helg for min del, bortsett fra fyrverkeriet nå vi tipper midnatt i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg