Mandagen ble ikke som den pleier, pleier å være bra men.

 

 

Mandag får være mandag jeg fikk jo handlet det jeg trengte for uka i dag, å hurra jeg har faktisk penger igjen også.

Men så så jeg på VG sin corona side og der fikk en se at i løpet av helgen hadde det blitt tre nye smittet her i Kongsberg, er det takket være at mange har vært utenlands i ferien tenker jeg så på en uke så har vi 5 stykker til sammen som har gått rundt med smitte i vårt lille lokal samfunn. Kanskje de har vært på samme butikk som meg på samme tid, det engster meg og leiter meg veldig for dette viruset vil jeg ikke ha i min kropp. Å så har de kanskje vært på fest også og smittet alle der så man veit jo ikke hvor mange som går rundt som en tikkende bombe, uten at de selv veit om det for de går rundt uten symptomer og har ikke testet seg.

 

 

 

Takk til dere som måtte reise til Syden og til Sverige bare for å handle dere har nå gjort at viruset sprer seg fortere enn ild i tørt gress, jeg er faktisk livredd for dette viruset for jeg er en av dem som kan få alvorlig sykdomsbilde av dette viruset å det vil jeg helst unngå. Dette går verst utover oss som gjør alt for å slippe å bli syk, er det virkelig slik at vi som er syke fra før skal betale for at du skal kunne dra til Sverige for å handle eller å dra til Syden for å sole deg og feste å dra dritten med deg hjem.

 

Nei nå skal jeg avslutte dette innlegget med å ønske dere alle en riktig god og smittefri mandagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Ikke bra i det hele tatt. I indre Østfold er det helt ille og det er ikke langt fra Fredrikstad. Så må tenke hele tida nå. Farlige greier. Men sender over en klem og bra det var litt penger igjen…

      1. Ja det er farlige tilstander rundt oss, må være forsiktig med hva en gjør i tiden fremover.

        Jeg takker for klemmen og sender en stor klem til deg.

        Ja det var godt at det ble igjen litt penger.

    2. Greit med Norges ferie, men skjønner ikke vitsen med å farte til utlandet, og valfarte nabolandet på harryhandel. Store folkemengder og tett i tett med folk. Det er rett og slett skremmende å se. Mange av oss er redde for å bli smittet for om vi blir smittet er det spørsmål om vi overlever.
      Bra at du fikk penger, og har litt til gode. Ønsker deg en fin dag. Klem i fra nord.

      1. Helt enig med deg, det sitter mange som er livredd for å bli smittet og jeg er en av dem.

        Ja alltid bra med penger igjen.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hei. Vil bare si at jeg er en av dem som droppet planlagt sydentur. Ikke går jeg på byen heller. Det er fint at dette blir satt fokus på. Imidlertid er jeg lei av alle “sutrerne” – det er jo lov , så da gjør jeg det. Så kappflyr de for å lande før kl.2400. For de vil jo ikke i karantene disse folka.

      Det er vel bare fornuftig å bruke hansker hvis man plukker tomgods – corona eller ikke.

      Bruk en tier på panteautomaten en gang. Kanskje du vinner.

      Jeg ønsker deg alt godt Aud Marit.

      Klem fra Lise

      1. For min del så har jeg aldri vært i Syden og har ikke lyst til det heller, jeg bruker alltid hansker når jeg samler tomflasker.

        Nei det tørr jeg ikke hver krone som jeg får i pant er gull hvert for meg, er lenge siden jeg gjorde det med å trykke på rødekors sin knapp eller som også kalles pantelotteriet da vant jeg femti kroner men brukte 60 kroner så nei da tar jeg heller panten og smiler av det.

        Tusen takk for det .

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg