Mandag morgen blus, har gjort det samme som jeg pleier hver morgen.

 

 

 

Ja det er mandag morgen og det er den beste dagen i hele uken, jeg er aller mest glad i mandager veit ikke hvorfor det er bare slik det har vært helt siden jeg var barn. Nå som voksen som jeg er noen mener jeg ikke er det men det er jeg, når du nærmer deg femti så er du voksen jeg mener at du er ikke voksen før du klarer og finne barnet i deg.

 

I dag så har jeg lest en del blogger og drukket en del kaffe, det er mange koselige blogger her inne og det er jammen bra for da blir det ikke så kjedelig og vente på at jeg våkner slik at jeg kan gjøre ting i huset. Jeg liker og lese blogger som har litt humor i seg på morgenen og skråblikk på andre bloggeres innlegg, jeg klarer ikke og gjøre det for når jeg først gjør det så får jeg bare dritt i kommentarene de ser ikke humoren i det jeg gjør så da får jeg la det være selv om jeg ønsker det noen ganger.

 

Dette ble vel en rotete morgen oppdatering men det får bare være for jeg er faktisk veldig trøtt, har sovet godt men i litt for kort tid så jeg trenger og våkne litt til før jeg skriver mer her på bloggen i dag.

 

Når dere leser dette er jeg nok ute på morgentur med Elvis og det rotete hodet mitt, ut på tur aldri sur det er ett veldig viktig livsmotto for meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. God morgen. Jeg kan bare åpne døren, så lufter heldigvis katten seg selv. Den kom forresten fort inn igjen. For her er det blitt rim på bakken i løpet av natten. Den gamle katten liker ikke kaldt vær noe mer enn jeg gjør. Jeg skal nok ut, men ikke riktig ennå.
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg