Mandag er jo starten på uka, for meg er alle dager like.

 

 

 

Som uføretrygdet så er alle dager like når det gjelder fri dager, men man er jo mer fri til å stå opp når en vil og faktisk legge seg når man vil. Da er jeg fri til og legge opp dagene mine som jeg vil som å kunne bruke dagene ute på tur i skog og mark eller bare sitte i finværet og se på dyrene på museet som ligger rett i nærheten det er bare 5 minutter å gå opp dit, tenk deg og sitte og se sauene og lammene bare løpe rundt og leke eller ligge å slappe av i solen.

 

Det gir en indre ro for min del, jeg veit ikke med dere så det kan jeg ikke svare på for dere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg