Man merker at alder setter spor etter seg.

 

 

 

Ja man merker at alderen tar deg igjen når du blir sliten av ingenting, sånn har det vært i dag så nå skal jeg gjøre meg og Elvis klar for senga. Først så må vi ut en tur sånn at Elvis er klar for natten, han må jo ut og tisse før vi legger oss.

 

Så er det bare å kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine og se om man får noen timer på øye drømmen hadde vært en hel natt men jeg må vel snu meg i løpet av natta.

 

Så nå sier jeg god natt til dere alle, så sees vi på bloggen i morgen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg