Må nok avbestille den timen til psykologen.

 

 

 

 

Har ventet på time til psykolog siden jul, fikk beskjed i går kveld at han hadde en time ledig i dag. Men nå må jeg nok ringe han og avbestille den timen, har prøvd og få tak i den personen som jeg har på NAV men tar ikke telefonen så da har jeg ikke råd til å gå til psykolog. Så da ser jeg ikke noen annen utvei enn å bare avbestille, uansett hvor mye jeg prøver å snu på alt av spare penger så har jeg ikke nok.

 

Synd men sant sånn er det bare, er ikke enkelt å være ett menneske som alltid faller mellom to stoler og virkelig hadde trengt denne timen.

 

Da er det vel bedre å gi den til noen andre, for det er flere som trenger å snakke med en psykolog. Jeg får bare gå i den samme tralten som jeg pleier, får ikke gjort noe med det mangler en 500 kroner så mangler en det til å få hjelp som jeg kunne fått i dag.

 

Da er det vel bare å vente i tre til fire måneder til så kanskje jeg får råd til å gå til psykolog, er ikke den som sliter mest her i landet og ikke i denne byen heller. Men hva hjelper det meg å tenke slik, ingenting hjelper det meg.

 

Dette er ikke ett tigge innlegg det er bare rene fakta.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. De sender ikke ut faktura for de har brent seg på dette før, fikk ikke pengene sine. Ja jeg sparer litt men det var faktisk ikke nok til det hele så jeg skal avbestille timen, blir nok noen kroner jeg må betale uansett.

      1. Ja jeg veit det men jeg fikk ikke 24 timer på meg, og de skriver ikke ut faktura så da må jeg bare avbestille den og betale det jeg må med ett smil med bi smak.

    1. Virkelig kjipt at psykologtimer er dyre og at man ikke har råd til det. Håper du får en time og har spart opp slik at du kan betale. Klem til deg fra meg

      1. Jeg kom hjem fra psykologen for litt over en time siden, for jeg fikk en avbestillingstime så jeg fikk for liten tid på å spare opp de kronene jeg trengte. Fikk faktura sånn at jeg kan betale den om to uker, da har jeg spart opp det det koster. Han mente at det var han som ga meg liten tid, fikk beskjed kvelden før jeg skulle møte opp hos han.

        Skal tilbake rett over påske.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg