Lurer på hvordan natten blir når den tiden kommer.

 

 

 

I morgen skal jeg til tannlegen skal dit tidlig på morgenen ja klokken 08.00, gruer meg som bare det fys jeg er ikke noe glad i å gå til tannlegen. Jeg skal få satt inn fire nye tenner, det blir godt å få gjort det men noen ganger så lurer jeg på om jeg overlever denne tannlege timen. Sånn er det hver gang jeg går inn døra på ett tannlege kontor, men da jeg går igjen er jeg så glad for at det har gått bra å håper at det blir lenge til neste gang. De siste ordene høres sikkert dumt ut men det er min tanke om det, så lurer på hvor mye søvn det blir når jeg gruer meg sånn som jeg gjør nå.

 

Skal også på yoga i morgen å det gleder jeg meg til, synd at det er siste gangen før sommerferien for det er noe jeg har hatt virkelig utbytte av. Da blir det også to uker ferie fra mestringssenteret i uke 29 og 30 det kan bli noen lange uker, er jo bare slik for de ansatte må jo få ha ferie de også.

 

Skulle ønske jeg hadde fått ferie fra tankene mine men den gang ei, det å føle seg til overs og i veien den er ikke god men slik er det jo bare. Ferie har jeg ikke hatt siden jeg gikk på ungdomsskolen så jeg lurer på om jeg skal ta meg en mini ferie i år, hvor og når veit jeg ikke men en må jeg jo få til det er jo bare å prøve å spare inn på budsjettet mitt så går det nok på en eller annen måte.

 

Nå skal jeg se på fotball kampen mellom de norske gutta og Serbia, fikk med meg sommerhytta også etter at tordenværet var over.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Masse lykke til i morgen! Skulle ønske jeg kunne trylle bort tannlegeskrekk for både deg og andre, men som du sier går det jo bra og du er glad når du er ferdig. Å ikke ha smerter i munnen må jo bli godt, selv om det er ubehagelig nå før og under timen. Lykke til, klem❤

      1. De siste to ukene har jeg gått rundt uten de fire tennene, så jeg har ikke gått å ha vondt i munnen de to ukene i allefall. Sulle ønske det var en trylleformel for å få bort tannlegeskrekken men den gang ei, ja det er veldig ubehagelig nå i kveld å ja gjett om jeg er glad når jeg er ferdig der inne.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    2. Vet at du gruer deg noe skrekkelig, men tenk så bra alt blir etterpå. Skal sende gode tanker til deg i morgen tidlig. Fikk med meg Sommerhytta og fotballkampen! Er helt supert at Norge vant i Beograd. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg skal prøve på å tenke på hvor godt det er etterpå, er ikke enkelt det å det veit jeg tenker alltid slike katastrofe tanker bestandig da jeg skal noe uansett hva.

        Takker på forhånd for de gode tankene. Ja hurra at Norge vant de er jo flinke disse guttene våre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    3. Vil du være med på hyttetur, Aud-Marit?
      Leser at du gruer deg til lange uker når mestringssenteret er stengt. Det forstår jeg. Så da tenkte jeg at vi kunne finne på noe noen av de dagene.
      Vi hadde det hyggelig da vi traff hverandre i Kongsberg for noen år siden. Skravla gikk lett på oss begge, og jeg håper du koste deg like mye som meg.
      Så nå lurer jeg på om du vil være med Charlie Chihuahua og meg på hyttetur fra 18 til 20 juli?
      Hytta ligger på fjellet ved Reinli i Valdres og er av enkel standard. Utedo langt nede i lia, og verken innlagt vann eller strøm. Jeg synes det er koselig der for det, og den ligger i et fint turterreng.
      Du får selvsagt eget soverom (jeg snorker veldig)
      Jeg henter og kjører deg til og fra Kongsberg.
      Håper du svarer ja, det hadde vært koselig.
      Du kan svare meg på messenger eller sms til 94133452 hvis du ikke vil svare i kommentarfeltet.
      Klem fra Brit

      1. Å ja det blir jeg med på, høres kjempekoselig ut. Det dere har er virkelig hytte det skal være enkel standard, så det gjør ikke meg noe jeg gleder meg til noen dager med gode samtaler og turer med lille gutten Charlie savner det å ha en hund.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

          1. Gleder meg til hyttetur, prates når det nærmer seg.

            Dagen til nå har vært kjempefin å ja jeg koste meg med yogaen.

            Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

            Klem fra meg til deg.

      1. Fikk da noen timer på øyet i natt og tannlege timene gikk bra de, nå har jeg fått spist litt også litt rart å tygge nå som alle tennene er på plass.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Håper alt gikk bra med deg ❤❤❤ Vet hvordan det er med tannlegeskrekk, for det har jeg hatt selv. Ikke bare å bli kvitt dette.

      Selv har jeg blitt kvitt noe av tannlegeskrekken fordi jeg har en tannlege som er spesialist på feltet. Takket være henne tør jeg avbestiller jeg ikke årskontrolltimer. Det gjorde jeg før.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det gikk jo bra men jeg grudde vettet av meg i går kveld og natt fram til jeg skulle inn til tannlegen, jeg har ikke årskontroll så det slipper jeg går bare til tannlegen når jeg er pokka nødt til det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg