Lørdagskveld og min kveld blir stille og rolig ikke mye party her.

 

 

 

Nei noe party er det ikke men jeg unnet meg en kopp rykende varm kaffe, for med de kraftprisene vi har nå så er det en fest hver gang jeg setter på kaffetrakteren og det er en gang i uka. Ellers så bruker jeg pulverkaffe og tar varmt vann fra krana og det går jo mye kjappere enn en trakter, det er mye billigere å ta varmt vann fra springen enn å sette på trakteren spør du meg. Er vel noen som mener at det er helseskadelig og bruke varmt vann fra springen framfor å koke opp vann, er det helseskadelig så må de forklare meg hvorfor jeg ikke er blitt syk av det enda.

 

Alt er jo mer eller mindre helseskadelig om dagen både mat og drikke og gud og hver mann, er de snart kommet så langt at det er helseskadelig å gå tur også men jeg kommer til å drite i den advarselen også.

 

Nå blir det enda mer party med vann og ett knekkebrød med ost på haha, mine fester pleier å være veldig rolige men det finnes jo grenser for roligheter. Har ikke vært på ett virkelig party på 18 eller er det 19 år siden og det kommer til å gå en stund til, for jeg har ingen å ha noe party med men det er ikke noe å tenke på for jeg har jo vært på store merkedager for mine to gutter da hvis det kan kalles party.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Ikke mye party her heller, Aud Marit – men det er like greit, siden jeg er ikke spes glad i det! En kopp kaffe er godt – vel er det lissom best å koke vann, men ærlig talt! Pulverkaffi og varmt vann er ikke å forakte! Kos deg så masse du kan – du er flink til å ta vare på øyeblikk – god klem <3

      1. Er noen ganger jeg hadde hatt lyst på en skikkelig fest, jeg holder meg som oftest til alkoholfritt kan kose meg med ett glass vin. Jeg elsker pulverkaffe med varmt vann, er så sjelden jeg bruker trakteren så kaffen til den blir nesten å gå ut på dato men det er jo ikke farlig det heller. Jeg har og skal kose meg glugg, ja må ta vare på øyeblikket lite eller stort.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så koselig å lese dine hverdagsbetraktninger Aud Marit ! Er du invitert til Spania? Leste meg opp for flere dager, og er jo nysgjerrig da, så jeg må jo bare spørre! Så flott da, om jeg har forstått det rett, det er deg vel unt! Ha en fin søndag, og kos deg videre! Klem

      1. Takk for at du syntes det er koselig å lese bloggen min. Ja jeg er invitert til Spania billettene fikk jeg på mail, reiser 26 november og kommer til Norge igjen den 3 desember som er min bursdag.

        Ønsker deg en kjempefin søndag her regner det som bare rakkern.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg