Lørdag og siste helg i januar.

 

 

I dag er det sol og fint vær har selv ingen planer for dagen, er ikke den som legger planer for dagen tar den som kommer som jeg pleier. Liker ikke å ha plan for dagen for jeg blir bare skuffet når dagen ikke går som planlagt, for ingenting  går som planen jeg har men jeg skal jobbe litt med det også så nå har jeg to prosjekter å jobbe med i 2023 dette og det å ta mer plass.

 

Nå ringte venninnen min og ville ha besøk av meg på en kaffekopp og skravling, så da er jo litt av dagen planlagt og jeg må avslutte her med dette innlegget.

 

Så dette blir ett veldig kort innlegg så dere får bare overbære med det.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg lager meg ofte noen planer. Det trenger ikke være så stort. Men jeg liker å ha noe å glede meg til : -) Så bare å legge en plan om å ta en kaffe med noen er plan god nok å glede seg til. Og som oftest lar sånne planer seg gjennomføre. Ellers kan det være å gå på museum. Har kjøpt meg årskort på nasjonalmuseet så der kan jeg gå hele tida om jeg vil 🙂 Men noen dager synes jeg det er skikkelig deilig å ikke ha en eneste plan. Bare sløve og surre 🙂 Kos deg hos venninnen din 🙂

      1. Ja sånne små planer er smart, det skal jeg også starte med som trening til noe større senere. Det ene museet vi har her i byen er ett slikt med gamle hus fra Kongsberg, Nummedal og Nore og Uvdal som jeg kaller ett bygdetun, det går jeg igjennom hver dag og det koster ingenting så lenge du ikke vil ha med noen som forteller om vert bygg og hvor det kommer fra.

        I morgen skal jeg ha en slik sløve og surre dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Vi har vært heldig som har fått noen fine vinterdager, og akkurat nå skinner sola før den snart legger seg bak åsen. I motsetning til deg liker jeg å ha planer, selv om noen av dem går i vasken. Noterer dem i kalenderen så jeg har oversikten. Håper du har hatt en fin lørdag, klem 🤗

      1. Ja det har vært en kjempefin vinterdag med masse sol og godt brodde føre på veiene. Det å notere planene jeg legger i kalenderen skal jeg gjøre etter hvert, for jeg skal trene meg opp på.

        Lørdagen har vært fin var på kaffe oppe hos venninnen min og skravla som vi pleier.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg