Lørdag og det var litt av ett solskinn i dag.

 

 

 

Ja i dag var det virkelig fint vær i dag solen skinte, det ble faktisk ganske varmt også ble +5 grader mitt på dagen. Det var utrolig godt å gå ut en tur da når de fant ut hvordan de skulle strø på den hålka som var i dag, ja praktfullt var det å komme seg ut på tur. Da jeg var ute på tur så ringte venninnen min så jeg gikk opp til henne var bare tre minutter unna henne, så det var ingen omvei heller for jeg måtte gå forbi der hun bor når jeg skulle hjem igjen. Gikk innom henne å tok en kaffekopp og skravlet og slikk å ingen ting, jeg gikk å handlet for henne før jeg gikk hjem igjen etter at jeg hadde vært å handlet for henne.

 

Da jeg kom hjem så var det klart for middag, ble noe enkelt i dag eggeomelett med rester fra middagen som jeg hadde i går som var pølser og lompe da det ble igjen noen pølser så fant jeg ut bruk alt så jeg laget meg en stor omelett har igjen til kveldsmaten også. Jeg er en slik person som ikke kaster mat, ikke en gang gammelt brød er jo mye du kan bruke så lenge det ikke har stått så lenge at det er blitt ødelagt men her har jeg restemiddag to ti tre ganger i uka.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg