Lørdag og det er helg, deilig det også.

 

 

 

I dag har det vært kaldt her hele dagen, det var sol og -2 og nå er det -5 grader og det blåser litt. Jeg pleier å si at det er de 10 første minus gradene som er kaldest, for da er ikke kroppen vandt til kulda men nå er da vinteren i gang i alle fall etter grader stokken nå mangler vi bare snøen men den skulle vist komme i løpet av neste uke.

 

Har vært på en liten tur i dag også var friskt ute, her har de satt opp julegata og den er tent fram til den søndagen de skal tenne julegrana og det er første søndag i advent da slår dem av så skal de tennes igjen da på kvelden den søndagen. Hva er vitsen med å ha dem på helt fram til den dagen for så å skru dem av i noen timer, for så å skru dem på igjen nei forstå det dem som kan det kunne vel vert på til over nyttår når de alt er slått på nå.

 

Er godt med mye lys rundt omkring nå som julen nærmer seg, først så skal jeg på tur til Spania og som jeg gleder meg til alt det spennende som jeg skal se og oppleve av alt. Og bare å gå tur blant palmene, se ting og bare nyte alt sammen skal ha dere med på bloggen for jeg kommer jo til å blogge der nede også.

 

Å så har jeg jo bursdagen min om ikke så lenge den er den 3.desember, det er den dagen som jeg skal reise hjem fra Spania om kvelden ja det er to uker til den dagen. Det er første gangen jeg ikke er i Norge på min bursdag, er jo litt rart vil noen si men slik har det vært for jeg har aldri hatt mulighet til å reise noen steder økonomien har aldri gitt meg lov til det.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Avreisen din nærmer seg og snart har du reisefeber om du da ikke har fått det allerede😁 Dagene flyr av sted før jeg får sukk for meg. Vi har det kaldt, men det er rim man ser. Snøen som kom forsvant ganske fort.
      Bursdagen din nærmer seg og 1år eldre. Finalen i kveld i Farmen. Blir overrasket om Andrea vinner.😱

      1. Ja nå nærmer det seg med stormskritt til avreise, reisefeberen er ikke kommet enda. Ja dagene flyr av gåre men her er jeg fortsatt hengende med, surt og kaldt her også men i kveld har det snødd og mer er det meldt utover. Bursdagen min nærmer seg veldig den har jeg på min siste dag i Spania ja og ett år eldre haha.

        Her blir det finalen i håndball først så får jeg sett det siste av finalen på farmen blir veldig overrasket hvis Andrea vinner jeg håper på at det er Bente som vinner jeg da hvis ingen av de to vinner så kan det være det samme.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg