Lørdag eller ikke det driter jeg i for det har vært fint vær.

 

 

 

Det har vært en vidunderlig dag med sol og varme, jeg var nede og så på folket nede i byen det var valgkamp her i byen også med stander jeg var nedom for å se. Kom i prat med noen av dem da men jeg hadde allerede gjort mitt valg, jeg kom i prat med rødt her i byen og vi var mer eller mindre enig i mye av det dem sto for og ap men det er en del jeg ikke er enig med når det gjelder ap men jeg vil ha ett regjeringsskifte  uansett. Jeg veit at valget er hemmelig men jeg har stemt på dem som jeg står nærmest når det gjelder mye av deres meninger og mine, da er det vel ingen hemmelighet når jeg sier gratis tannpleie til alle og mye mer er vi enige i og det er partiet rødt. Jeg er ikke medlem i noe parti selv om jeg har ønsket det men det har alltid vært for dyrt å være medlem i ett parti, men jeg kan jo være enige i deres politikk selv om jeg ikke er medlem har alltid hatt ønske om å bli det men det er for dyrt for meg her i Kongsberg.

 

Men jeg kan jo komme med noen innlegg som er litt politisk rettet, ikke veit jeg men slik er det bare for jeg har ei blogg venninne som var på lista til rødt og hun ville jeg ha lengre opp sammen med ett medlem fra Kongsberg som nummer to og hun blogg vennen som nummer en.

 

 

Ja nok om politikken nå er det over til noe annet, for jeg vil ikke lage noe baluba for andre.

 

 

Og på sen ettermiddag så ringte venninnen min som lurte på om jeg hadde allergimedisiner men det hadde jeg ikke igjen så jeg fikk ikke gitt henne det gratis, jeg gikk opp til henne sånn at vi fikk kjøpt for henne på butikken jeg har bare ett antall per år som jeg kan få billigere enn vanlig på resept.

 

Så jeg gikk en tur opp til henne sånn at jeg fikk hjulpet henne med å få handlet inn det hun trengte på butikken før helgen setter inn, for oss så er det bare søndagen som er helg men for dere fleste så er det helg fra fredagskveld men for meg er det vist bare søndag som er helg haha for da er det meste stengt.

 

Nå ser jeg på i hagen til Kloppen, er virkelig koselig i kveld jeg liker slike programmer koselig syntes jeg.

Ønsker dere en kjempefin kveld alle sammen og god helg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg