Livet kan være vanskelig det men det går jo bedre hvis man snur fokuset over på noe positivt.

 

 

 

Ja jeg veit at livet ikke er en dans på roser det kan til tider være vanskelig, da er det bare å prøve og snu fokuset på noe som er positivt veit at det kan være vanskelig prøv det uansett. Når man er på bunnen så er det bare en vei å det er oppover, se deg i speilet og si jeg er god nok som jeg er jeg gjør det veldig ofte selv om jeg hater å se meg selv i speilet for jeg har aldri vært fornøyd med meg selv både utseende og hva jeg klarer å utrette i livet.

 

Jeg fikk et tips fra en blogger her inne det var det med speilet å si jeg er bra nok som jeg er, og skryte av meg selv du er flink og fortelle deg selv at du er flink som et eksempel du må jo si det du ønsker. Men det er vanskelig i starten du vil føle deg veldig snål i starten, du må bare gjøre det flere ganger sånn at du blir vant til det for det er jo til deg selv er vel ikke flere på badet når du steller deg på morgenen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. God kveld, Aud Marit 🙂

      Finfin påminnelse om å fortelle seg selv at man er bra nok, for det er vi!
      Du er nok ikke alene om å ha dager da man føler seg ekstra lite verdt, jeg har sånne dager titt og ofte, men da er det som du sier viktig å prøve å fokusere på noe positivt. For noe positivt er det som regel i alles liv.
      Det kan være noe så enkelt som at sola skinner ute eller at du har klart å støvsuge en dag, eller at smertene i dag er mindre enn de var i går…
      Ikke lett å leve, men jeg synes du har en kjempebra innstilling med tankene dine!
      Ha en fin kveld og si hei til Elvis fra meg 😉

      // Nina

      1. Ja alle har jo noe positivt i livet som du sier , ja jeg har en del gode innstillinger og det har jeg lært i livet.

        Tusen takk for en kjempe fin kommentar den utfyller jo det jeg skreiv i innlegget.

        Det blir en fin kveld og jeg skal si hei til deg fra Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg