Litt vanskelig å ta en telefon og ringe noen jeg ikke kjenner, har store nok problemer med å ringe de jeg kjenner.

 

 

 

I dag så fikk jeg en utrolig koselig kommentar fra en av mine lesere på mitt første innlegg i dag, jeg vil ikke legge den kommentaren ut grunnet at hun hadde skrevet telefon nummeret sitt i kommentaren. Vil ikke offentliggjøre hennes telefon nummer, så jeg kommer til og skrive dette innlegget for og svare på kommentaren. Jeg hadde en hund fram til 17 februar da måtte han få slippe for han ble gammel og syk, og etter at han måtte avlives så ønsker jeg ikke flere dyr for det er så vondt når jeg må la dem slippe i fra.

 

Jeg har det helt for jævlig om dagen alt er så vondt og vanskelig denne personen spurte om jeg ville ha noen å prate med så kunne jeg ringe henne, for meg er det veldig vanskelig og ringe til noen jeg ikke veit hvem er har også vansker med å ringe dem jeg har nært eller skulle ha nært som familie vil ikke være til byrde for noe.

 

Må bare jobbe litt med meg selv når det gjelder å bruke telefonen, for jeg er redd og det er ikke godt det heller men det kan man jo jobbe med. Er lettere og skrive ett innlegg enn og prate, burde ha vært enklere å prate enn og skrive men nei når jeg skriver så kan en bare poste det og se hva som skjer men når du prater i en telefon så får jeg litt problemer med å si hva som plager meg er lettere ansikt til ansikt. For ved å prate med noen ansikt til ansikt kan man se ansikts uttrykkene til den personen jeg prater med, for jeg føler at jeg ikke blir trodd når jeg prater i telefonen for da ser jeg ikke den jeg prater med.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Kjære Aud Marit 🙂

      Du er hjertelig velkommen til å ringe meg også,jeg vil svært gjerne ta en hyggelig,motiverende og positiv samtale med deg en gang det passer for deg.
      Ettersom jeg er klarsynt så kan jeg kanskje hjelpe deg til å finne en positiv energi til veien videre for deg.

      Bare si fra her du,så skal du få tlfnr mitt om du vil 🙂

      Klem fra synskepeggy.

      1. Har ikke det så enkelt med det å ringe noen, er veldig vanskelig veit det høres dumt ut men klarer ikke å ringe dem som har kjent meg hele livet en gang. Føler meg så dum og er ikke til nytte for noen, ikke en gang kjenner jeg på meg at de ikke trur at det er så ille de sier at jeg må bare ta meg sammen å det er ikke så enkelt når en går å har det vondt 24/7.

        Skal si i fra om ønske dukker opp.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg