Litt om helgen og dagen i dag.

 

 

 

Lørdag var det duket for pride paraden her i byen i snøvær, jeg orket ikke og gå ned til byen for det var ett realt drittvær.

 

Og denne helgen ble brukt til å samle flasker både lørdag og søndag, fant noen men langt fra nok burde hatt mer men slik ble det ikke.

 

I dag tidlig så var jeg og handlet litt så har jeg litt i skapet, ja kjøleskap og fryseren mye ble funnet i 50% disken og det la jeg i fryseren så da har jeg noen middager og godt er det.

 

Var også oppe hos venninnen min på kaffe og litt skravling, var også oppe og handlet litt for henne også.

 

Har satt på varm ovnen i går for jeg orket ikke å ha bare 12 grader inne, nå har jeg 20 grader og det er deilig. Kan ikke spare på strømmen for da blir det altfor kaldt inne, det får koste hva det koste vil for er ikke noen vits å fryse inne for det blir man bare syk av.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
      1. Jeg kom dit vi skulle møtes 15 minutter før frammøte ingen var der og ingen kom så etter en times venting så gikk jeg alene på turen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Dette veit jeg problemet er bare at jeg må jo klare strømregningen også, så det blir nok ikke så lett og holde den temperaturen konstant for å si det sånn.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei ❤️
      Er spent hvordan det gikk på turgruppa? ❤️ Det er så flott at det finnes slike grupper, at ensomme har mulighet til å komme sammen og gjøre ting sammen. Jeg husker at du også gikk på gratis meditasjon/yoga og at du gikk på gratis malekurs, er dette også noe du kan starte med igjen? Det finnes nok flere ulike tilbud der du bor, men ofte vet man ikke om dem. Jeg vet at mange steder også har gratis skriveverksted osv, det hadde kanskje vært noe du kunne benyttet deg av dersom det finnes i nærheten av der hvor du bor?
      Jeg ble så glad over å høre at du ikke bare fikk gratis vinterjakke, men også regnkåpe og andre varme ting du trenger for å holde kulden og regnet unna, da blir vinteren litt mindre krevende for deg 😊

      Mamma er kommet på besøk hit, det er koselig. Hun hjelper meg med å montere alle strikkeprosjektene mine … jeg liker jo å strikke, men jeg klarer ikke å montere armene fast i bolen osv, så mamma hjelper meg med alt slikt. I morgen kveld skal vi på tivoli, det er ei lita jente her som gleder seg veldig til å kjøre karuseller 😂❤️

      Klem❤️

      1. Jeg møtte opp i god tid der var det ingen og ingen kom, så jeg gikk den turen alene sånn kan det gå. Ja jeg gikk på det medisinske yoga kurset og malekurset men de startet aldri noe nytt, så dette er noe jeg jobber med uten læring bare gjøre. Om det er noe skriveverksted her det veit jeg ikke, det er jo noe jeg kan undersøke videre.

        Det var virkelig godt har fått tre pakker med varmt tøy, jakker og regnkåpe nå kan jeg gå vinteren i møtet med varmt tøy.

        Så koselig at din mor er kommet på besøk, ja slik montering er ikke enkelt det er noe jeg ikke er noe flink til heller. Så moro at dere skal på tivoli, kan tenke meg at lillemor gleder seg veldig til å kjøre karuseller.

        Ønsker dere en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine. PS gi lillemor en klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg