Litt om dagen og turen ned til Spania.

 

Her sitter jeg på toget til Gardermoen, turen gikk veldig greit og fint. Kom meg til innsjekking og fikk god hjelp med det, så litt om flyturen de første to timene sov jeg.

 

Så satt jeg og direkte nøt utsikten fra flyvinduet,det var direkte vakkert å se på.

 

Så kom jeg fram til Alicante,og det gikk kjempefint ble møtt av tre vidunderlige personer.

 

Og så var noen praktfulle kaktuser som de har på eiendommen sin, også har de mange dyr som det kommer bilder av i ett senere innlegg.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld .

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake .

Aud-Marit.

16 kommentarer
    1. God kveld til deg, så koselig å lese at du er fremme og at flyturen var flott og koselig velkomst i Alicante..
      Fine bilder, bare til å nyte dagene nå, stor klem..

      1. Jeg sitter nå å koser meg med solen og en kopp kaffe,og har tatt noen bilder nå som kommer i ett senere innlegg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så koselige bilder 😍
      Godt å høre at reisen gikk fint og at du har kommet vel fram. Nå er det bare å nyte deilig klima, og fargerik natur. Kos deg masse i nuet 🥰
      Klem

      1. Ja nå nytes det en kopp kaffe i solen,har tatt noen bilder i dag også.
        De kommer i ett senere innlegg i dag,nyter hvert sekund av dagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Her nytes det en kopp kaffe i solen,er varmt og godt i dag også det er så deilig med sommer mitt i vinter kulda..

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Nyte ja det gjør jeg,nå nytes det en kopp kaffe i solen og solen skinner. Blir mange fine bilder,som kommer i ett senere innlegg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja nå er jeg vel framme og jeg har vært på markedet i dag.

        Kommer flere bilder i ett senere innlegg.

        Ønsker deg en k

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg

    3. Så koselig, Aud Marit! 🙂 Kjekt du fikk deg en slik tur. Nå må du riktig nyte dette og kose deg max. Klem fra Vibeke

      1. Tusen takk og jeg koser meg veldig,og det er mange fine opplevelser og omgivelser. Dette har vært en drøm.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg