Litt om dagen, og litt om håndball.

 

Dette har vært en fin dag og mye nytt på blogg fronten som jeg har lært meg her inne, jeg har faktisk fått det til det med å legge inn bilder i innleggene. Nå står det faktisk om å finne ut hvordan man legger til en video i innleggene så er alt jeg trenger for å få en bedre blogghverdagen, her på den nye blogg løsningen vår så da er det storslagent om jeg klarer det.

 

Nå sitter jeg og Elvis og ser på håndball på tv3, men det ser dårlig ut for Norge hvis ikke Romania taper med 4 mål men det ser dårlig ut. Jeg veit ikke hvordan man skriver HUNGARY men de må vinne med fire mål, men nå fikk Kristina Neagu kneskade og det så ut som en korsbånd skade jeg syntes syn i henne for den skaden har jeg fått smake på selv og det er smerte fullt.

 

Takk for at dere stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg