Litt humor i hverdagen er godt det, få seg en god latter er også godt.

 

 

 

 

Ja nå er det sikker noen som lurer på om jeg er blitt sprøyte gal, men nei da humor i hverdagen er faktisk godt det bare se det dumme i ting som skjer ikke bare se det som skjer i logikkens verden. Jeg kan sette meg ned på en benk i parken og høre barn prate sammen, man kan høre mye festlig som kommer fra en barnemunn, i dag så satt jeg og hørte på to små gutter som pratet sammen den ene spurte den andre har du gått langt for å komme på denne lekeplassen? Nei svarte den andre lille gutten jeg har gått fra buss stoppet og hit, og den andre spurte en gang til om noe har du kjørt langt med buss? Nei bare fra der jeg bor og hit den andre svarte den lille mørke gutten da har du kjørt langt med buss helt fra Afrika for det er jo der du kommer fra. Det var så festlig og høre på disse to små karene som satt og pratet en stund før mammaene brøt inn nei vi har ikke kjørt buss mer enn i ti minutter vi, gutten spurte da er det ikke lengere tur fra Afrika og hit jo men vi bor her i byen vi. Da fikk jeg meg en god latter i dag også , skal ikke så mye til før dagen lysner opp og blir bedre bare en får seg en god latter.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg