Litt av ett vær vi har hatt her i dag, regn var greit det men sånt lyn og tordenvær.

 

 

 

Hadde ett ganske greit vær fram til klokken 14.30 da startet det med litt torden skrall, men så ja da startet ett forferdelig uvær med mye regn og torden og lyn. Lynet slo ned flere steder mange mistet strømmen og ikke minst så slo det ned slik at det begynte å brenne i en ås ja skogbrann, men brannvesenet fikk fort kontroll på den men det er skummelt når det starter en skogbrann for det kunne gått riktig ille hvis ikke folk fra en annen kant av byen så at det røyk noe veldig og varslet brannvesenet. Det var i ulent terreng så de fikk litt av en jobb bare å komme opp til selve brannen.

 

 

Jeg håper bare det ikke kommer mer uvær nå for nå skal jeg se sommerhytta så da får vær være vær, greit med regn men lyn og torden får holde seg unna fram til natten.

 

Regn trenger naturen nå og det har frisket opp luften for alt er helt gult av pollen om dagen, så regnet kom i grevens tid for oss som er allergisk mot pollen.

 

Torden været er grunnen til at jeg ikke har skrevet før nå.

 

Nei nå får jeg avslutte dette innlegget for nå begynner sommerhytta.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Skjønner godt at det var ubehagelig. Ja, vi trengte regn nå, bort med pollen og det blomstrer så fint i hagen nå😍valmuer og masse annet jeg har plantet.. har blandt annet to store syrintrær, mørk lilla og lys lilla, og en kjempestor fagerbusk. Den fineste av alle, som blomstrer nå snart i juni, masse rosa små blomster 🤗sikkert 50 år gamle, etter mine besteforeldre. Og jeg har plantet nesten 20 roser😊Liker du å holde på med blomster og planter? 😊
      Ønsker deg en god sommer😊

      1. Ja det er veldig ubehagelig, og regn det trenger alt av trær og skogbunn så vi slipper skogbrann. Pollen må bort men det kommer tilbake så det er sikkert som dagen er lang. Jeg er veldig glad i planter og blomster, har ingen hage bare en veranda så der skal jeg ha både jordbær og tomater urter og alt som er smått for det er det jeg har plass til.

        Ønsker deg en kjempefin sommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg