Litt av en sportshelg, håndball gjenstår.

 

 

 

 

 

Jeg veit at det sikkert ikke er så mange som liker at det skrives blogg innlegg om sport, det er noe som jeg har tenkt til i dag også så dere får bare være tålmodig med at jeg gjør det for jeg elsker sport. Herregud som vintersports gjengen har prestert denne sesongen som ble avsluttet i dag, sånn er det når vi har verdens beste skiløpere og ikke minst det Johannes Tingnes Bø gjorde i kollen i helga.

 

 

Nå sitter jeg og venter på håndball kampen som starter på tv2 klokken 18.10 da er det Norge mot Frankrike, begge lagene er kjempe gode lag men etter min mening så er det norske laget best. Vi har jo et lag med god norsk ungdom og unge kvinner på laget, de er gode kollektive spillere med mange individuelt gode kvaliteter som kommer ut i kamper. Får håpe at de får vist det mot Frankrike og slår dem i dag for det har de virkelig fortjent.

 

 

Men nå er det nok om sport for denne helgen, men nå starter jo eliteserien i fotball, da blir det nok mer sport jeg er en fra Østlandet som elsker Rosenborg er vel litt rart når man er fra Buskerud og Strømsgodset er det nærmeste laget for meg men jeg holder med trønderene og det har jeg gjort i mange år.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg