Lett snø og mange kalde grader, nå lengter jeg etter våren.

 

 

 

 

Ja nå er jeg dritlei vinter og kulde og all den snøen, nå lengter jeg etter vår og sol for nå er det kaldt ute og inne har  fått det oppe i 14,8 grader inne og det er ikke mye å skryte av. Nei nå får jeg slutte å syte får jeg helt sikkert beskjed om i kommentarfeltet men det kan dere spare dere for, bor i ett dårlig isolert sted det er isolert etter laveste standar fra 1961 og det er ikke mye å skryte av.

 

Har da vært på tur i dag også selv om det er kaldt, måtte ut å gå for jeg blir sprø av og sitte inne dag ut og dag inn det  er ikke meg hvis jeg gir opp og bare sitter inne hele dagen fant jo to flasker så det ble 6 kroner mer enn jeg hadde før jeg gikk ut.

 

Nå er det snart ny uke på farmen kjendis blir spennende å se hvem som blir storbonde, og nå kjenner jeg det er på tide å ta av meg boblejakka for nå er det blitt femten grader inne så da er det varmt nok  ha ha.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

6 kommentarer
    1. vil og ha vår,akkurat nå snør det her,var det vi skulle hatt til jul,ser nyhetene,dama som vant 1,3 milliarder,var ikke meg iallefall,ha en fin dag,mye snø hos deg?klem

      1. Snør mye her også, vi hadde mye snø til jul også nå er det nok. Ja tenk å vinne så mye, er ikke meg tipper ikke det spillet spiller ikke noen verdens ting.

        Ja det er mye snø.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg