Lang tur og noe regn, har skrevet klar en liten handleliste.

 

 

 

 

 

 

Gikk ut på tur i ti tiden og var hjemme igjen klokken 16.00, det regnet litt på turen men det tåler jeg er jo vanntett ellers så hadde jeg hatt ett problem. Fant noen flasker i dag også ble 45 kroner til sammen, da jeg hadde vært å pantet så var det bare å gå hjem igjen og tørke litt og få i meg varmen igjen.

 

Har også gjort som jeg pleier skrevet handleliste, det er ikke mye som står på den men det er ikke så mye jeg trenger heller. Behøver jo ikke handle mer enn det jeg trenger heller for det er jo bort kasta penger, da er det bedre å handle litt igjen før helgen igjen hvis behovet er der.

 

Nå ser jeg på fotballkamp mellom Norge og Østerrike, det ser dårlig ut av hensyn til seier til Norge men det kan jo bli bedre etter pause kanskje tror det ikke før jeg ser det.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg