Lage seg en fin dag er ikke alltid like enkelt.

 

 

 

 

 

Nei det er ikke enkelt å lage seg en fin dag når alt er grått og trist ute, å det blir så fort mørkt eller skal man si at det aldri blir lyst da er det like enkelt å krype inn i det mørke inni deg selv også. Har prøvd alt jeg kan å ikke falle inn i den onde depresjons tankene mine, det er pokker meg ikke enkelt å ikke grave seg ned i dumme vonde tanker som jeg har mange av selv om det finnes dem som mener at ikke tanker ikke er reelle nei vel men de er der like mye og mørke uansett.

 

Nei nå sitter jeg og venter på håndball kampen mellom Norge og Nederland for herrene våre, så da har jeg noe og glede meg til og det blir spennende å se hvordan våre gutter gjør det i dag. Gleder meg til EM eller er det VM som går for damene våre i desember de har jo mesterskap hver desember så man kan jo gå i surr hvem av disse to det er som går av stabelen i år, og gutta har i januar å det gleder jeg meg også til er jo en selvskreven sportsidiot så jeg er stort sett altetende når det gjelder sport.

 

Og etter det skal jeg se på skal vi danse blir spennende å se hvem som går til finalen som er neste lørdag, så blir det en julefilm eller to på meg i kveld også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Ha en fin kveld Aud Marit, nei, er ikke bare lett å skru av mørke tanker, godt der er noe kjekt I tv, har nettopp laga 2 brød, focaccia, som jeg skal ha med til datter I morgen, barnebarn fyller 14,så blir litt bakevarer fra mormor, har ligget syk et par dager, veldige magesmerter og oppkast, får det et par ganger i året, de har vel funnet ut at det et en form for tarmslyng, er operert for kreft i tarm, ha ei fin helg😍

      1. Kvelden blir nok bra den, håper din kveld blir fin også. Ja den tv`n er god og ha den ellers hadde jeg blitt sprø, det går mye i tv og maling her da.

        Så godt da og gratulere til barnebarnet som har bursdag i morgen, blir godt med mormor sine bakverk tenker jeg. Huff da håper du er bedre nå, å har du hatt kreft i tarmen høres ikke bra ut håper at du er bra igjen fra det nå.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag og helg.

        Klem fra meg til deg.

      1. Kvelden har vært bra den, godt at Magnus Moan kom seg til finalen i skal vi danse da.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg