Kveldstanker er noe av det vanskeligste.

 

 

 

Kan ikke skjønne hvorfor de vondeste og mest vanskelige tankene som handler om meg selv skal komme på kvelden, ja helst når jeg har i planene for å legge meg og da blir det vanskelig å falle i søvn. Hele dagen går det stort sett å kunne bryte de tankene ved å gå en lang tur, men det  orker jeg ikke så sent som nå for nå er jeg så sliten at jeg faktisk skulle ønske at jeg bare kunne legge meg og sovne nesten med en gang men det går ikke.

 

Å de tankene er vonde å få vekk igjen enda jeg veit at mange av disse tankene om meg selv ikke alltid stemmer , men for meg så er de så klare å tydelige at det nesten skremmer meg. Som for eksempel hva er det jeg gjør galt når alt jeg gjør er galt og at jeg må da være det dummeste menneske som går i to sko, det er ingen som trenger meg eller setter pris på at jeg er i livene deres så hva er da vitsen og gjøre alt jeg kan for å bli venner med dem. Det er fra dine nærmeste du skal ha det fra, sånn er det iallefall for min del så er det slik

 

Så er det nå noe rart at jeg føler og tenker at jeg ikke er bra nok på noen som helst måte, enda jeg veit at jeg er bra nok på alle de punkter og slikt men tankene er jo brent inn i hodet. Har jo mang en gang fått høre at jeg både er stygg og dum, disse ordene har jeg fått høre igjennom hele barndommen og ungdomstiden selv hvor vondt det er at folk kan være så lumpene og kan si slik om et menneske til og med i voksen alder og de er voksne de som sier det også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Kjære deg. Det høres ut som du hadde en vond kveld i går. Husk, Du er god nok som du er 🙂 Stor klem sendes i retning deg.

      1. Nei kvelden og natten i går var faktisk ikke noe god, ikke i dag heller. Ja jeg veit jeg er god nok som jeg er, men da slike tanker og følelser om meg selv dukker opp så er de vonde og takle.

        1. Huff. Høres ikke godt ut i det hele tatt. Håper du får det bedre utover dagen i dag 🙂 Været ser litt bedre ut også.

          1. Det håper jeg også at det blir bedre i løpet av dagen, tja her har det akkurat regnet litt får håpe det blir bedre vær utover dagen. Jeg har ikke vært ute enda for jeg har ikke lyst til å møte folk i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg