Kvelden er nå kommet i alle fall så er det blitt mørkt ute.

 

 

 

Det ble hviledag her i dag det eneste jeg har gjort i dag er å skrive handleliste, gjort prioriteringer hva må jeg ha i morgen og hva kan vente noen dager.  Jeg må ha litt middag som er enkelt å lage for å si det sånn, og knekkebrød og brød må også ha pålegg.

 

Middagen min i dag ble potetstappe fra Toro og rester av tomatsuppe med pølsebiter og litt pasta,  det var kjempegodt og enkelt å lage ble faktisk stapp mett.

 

Armen er like hoven og vond  men det blir vel bedre etter hvert, men om det er riktig at den skal være slik tre uker etter operasjonen veit jeg ikke men får se det an litt.

 

Nå ser jeg på håndball bronsefinalen Spania og Sverige som spiller, jeg heier faktisk på Spania vinner selv om de ligger under til nå.

 

Så er det bare å se på farmen i dag for min del, det er også håndballkamp VM finale klokken 21 på tv3 mellom Frankrike og Danmark håper Danmark vinner.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Veldig kjekt å skrive handleliste, noe jeg selv dessverre er dårlig på. Derfor får jeg med meg ting jeg egentlig ikke burde ha kjøpt 🙈 Det blir fortsatt tidlig mørkt om ettermiddagen, men jeg merker at når sola er framme har vi dagen noen minutter lenger hver dag. Håper du får en fin mandag, klem 🤗

      1. Jeg har alltid skrevet handleliste for da tar jeg bare det som står på den, og lurt er det også. Ja det blir fortsatt fort mørkt på ettermiddagen men det går sakte med sikkert til lysere tider, gleder meg til vår og sommer sånn at vi blir kvitt snø og is.
        Mandagen fram til nå har vært fin.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hvis du er flink med øvelsen å knytte hånda, for så og sprike med fingrene flere ganger per dag, og også holde armen høyt, over hjertehøyde, når du er i ro, og hevelsen ikke gir seg, kontakter du ortopedisk avd. der du ble operert. Fortsatt god bedring 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg