Kvelden benyttes til å kose meg, hva med dere.

Reklame | Smaska.no

 

 

3 stykk LED Jodie stearinlys m/fjernkontroll og timer

Bildet er lånt fra nettbutikkens egen side smaska.no 

 

Jeg skal i kveld kose meg veldig med lys på bordet og god mat, en får det ikke bedre enn det man gjør det til selv. Fikk god inspirasjon fra en nettbutikk som ha mye fint, og til enhver smak denne fine nettbutikken finner du her: http://smaska.no fant også mye som jeg liker her inne. Har også etter hvert tenkt å skaffe meg putetrekk her i fra også mye fint på ett sted, så stikk nå innom og titt da vel.

 

Legger ved en rabatt kode her som brukes ved bestilling:  AUDMARIT5%RABATT

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

7 kommentarer
    1. Hvem sin nettbutikk er det? Etter jeg var inne på Mette Ask sin nettbutikklink fikk jeg trøbbel med pc. Virker som der er phishing el.? Må undersøke det der nærmere.

    2. Jeg har vært inne på nettsiden til Mette og sett, og det er kjempefine produkter. Kjempefine lys 😊 Har faktisk tenkt å bestille noe av henne. Siden vi har katter er det ikke akkurat sjakktrekk å tenne levende lys på bordet.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja hun har mye fint på nettbutikken sin lysene er fine. Både fint med dyr og slike som meg som har en tendens til å glemme å blåse ut lysene hvis jeg har levende lys.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Aud Marit, det er trist at du ikke poster det jeg skrev om det reklamenettsiden. Det er en advarsel til folk om problemer på nettstedet. Jeg fikk problemer med pc.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg