Kommet hjem etter dagens tur nå.

 

 

 

Før jeg gikk meg en tur så var jeg oppe hos venninnen min på kaffe og skravling, var også oppe å handlet inn det hun trengte for helgen godt å kunne vært til nytte for noen i dag også.

 

Så var det bare å komme seg ut på tur deilig med litt regn i dag, kom ned til byen og der ble man nesten flydd ned av politikere fra forskjellige partier som helt hysteriske prøvde å fiske stemmer.  Jeg har allerede stemt så der var de for sene men jeg ble stående å prate litt med dem fra partiet jeg allerede har stemt på, de var koselige personer som representerer dette partiet her i byen så det ble en koselig prat med dem ” ja nå lurer sikkert dere på hvem jeg har stemt på”. Det er vel hemmelig valg for alle men jeg kan si at jeg vil ha rød grønn regjering og jeg har stemt veldig rødt for å si det slik, ja nå har jeg røpet såpass at jeg har sakt a så da kan jeg like godt si b og det er at jeg er enig i mye av politikken til Rødt så det ble dem jeg ga min stemme. Etter partikabalen så var vi 99% enige så da var det ikke vanskelig å bestemme seg for hvem man skulle stemme på, så sånn ble det for min del. Sånn nå var det sakt nå er det sikkert noen som har mange meninger om mitt valg og standpunkt, men det får være deres sak og ikke min.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Er kommet hjem nå og er rimelig pumpa. Blir så sliten og nå er det godt og være hjemme. Kan si at jeg stemte RØDT, og er så forbanna klar for skifte i regjeringen nå. Vært mye avsløringer i politikken og de virker som mange er kjøpt og betalt. Takk skal du ha, var koselig og feire bryllup, og barnebarnet på 11 hadde bakt bryllupskaken til foreldrene sine. Nydelig og god kake. Nå er det yngste igjen som ikke er gift, ho har ikke tid som studerer for tiden. Ønsker deg en fin kveld og klem til deg fra meg.

      1. Ja det er slitsomt noen ganger, da er det godt å komme hjem igjen og kan slappe av. Ja nå håper jeg inderlig at det blir ett regjerings skifte, stemte det samme som deg de har mye godt ved seg i forhold til dem som sitter nå.

        Det var flink jente det som bakte bryllupskaka til mor og far sin, det hadde ikke jeg fått til som 11 åring. Ja de unge har det travelt med studiene, den tiden kommer nok når hun også står brud må bli ferdig med utdannelse.

        Skal se på skal vi danse i kveld.

        Ønsker deg og din mann en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg