Kommentarer jeg ikke godkjenner og hvorfor.

 

 

 

Et stort problem med å være frampå i sosiale medier som blogg og facebook  er disse som ikke liker det du skriver uansett hva du skriver om, det er et fåtall som leser alt du har skrevet i innlegget før de løper inn for å lire av seg eder og galle. Noen bare ser hvem som har skrevet og tar å kommenterer ut fra overskrifta for de må ha noen og kaste dritt på uansett, hva er det med slike mennesker som gjør slike ting jo fordi de mener at jeg er et lett offer for jeg ikke tar noen grep men der har i alle fall et menneske på en annen blogg portal som jeg også har blogg på som er svensk portal tatt helt feil for det har jeg gjort for jeg har sperret den personen fra å kunne kommentere for alt som kommer fra den frontet går rett i spam bøtta. Da kan jo det trollet bare spy ut sine onde ord dem går til godkjenning og deretter rett i spam bøtta, så det er veldig godt å ha muligheten til å regulere det en vil ha inn på bloggen min for slik onde ord fra noen. Men stortsett så er mine lesere snille i sine kommentarer så alle blir godkjent fra min side, men det er jo noen unntak der og det er disse som bare finner feil i alt jeg skriver det er jo ikke mitt problem at de ikke liker meg det får de ta på sin kappe og ta kontakt med meg sånn at vi kan prate om det og ikke bare skrive dritten sin.

 

Men tørr de ta kontakt med meg å nei det tørr de nok ikke for det er de for pysete til å gjøre, så da får de også holde fred i kommentarfeltet også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Det er lurt å blokkere slike nettroll, for kommentarer fra slike skal ikke få se dagens lys. Jeg føler wordpresssoppsettet som brukes på blogg.no nå er sikrere, og jeg har satt inn at de som kommenterer må skrive inn nick/navn og mailadresse. Man er ikke sikret for at den/de som kommenterer skriver falsk mailadresse og navn, men terskelen for å skrive en stygg kommentar er mindre.

      Blokker slike kommentarer, for de skal ikke forsøple og ødelegge bloggen 🙂

      Ønsker deg og Elvis en kjempefin lørdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja jeg er utrolig fornøyd med det nye oppsettet er helt utrolig bra jeg har jo fått en kommentar av det slaget, men det var da slik at jeg ikke hadde funnet ut hvordan jeg fikk gjort dette med at jeg måtte for å sette kommentarer til godkjenning. Nei jeg har de til godkjenning og de som er stygge og ikke burde se dagens lys på min blogg de blir lagt i søppeldunken.

        Ønsker deg og dine en riktig god lørdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten.

    2. Jeg er jo en anonym som er innom enkelte blogger av og til, men jeg sitter ikke og slenger dritt til andre mennesker. Er det noe jeg er skrekkelig uenig i et eller annet sted, lar jeg heller være å kommentere, sånn for sikkerhets skyld. Veldig enkelt, ikke sant? 🙂 Jeg MÅ ikke absolutt si noe, nemlig.
      Dette er din blogg, og du bestemmer selvsagt hva som skal “på trøkk”. Det er jo også mange som ikke liker at noen er uenige med dem, så man kan like gjerne holde seg taus eller nøytral i kommentarfeltene. De fleste blogger vel for sin egen del, som en form for dagbok, ikke for å ha kverulering og eviglange småkrangler inne i bloggen sin. Da blir det fort utrivelig.
      Jeg synes det er koselig å få små innblikk i menneskers hverdag, jeg. Da gidder man ikke legge vrangsiden ut overalt. Men ja, noen gjør nettopp det…gudene må vite hva de sliter med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg