Kom Hjem i kveld så hadde jeg fått en overraskelse i posten.

 

 

 

 

Da jeg kom hjem i kveld så hadde jeg fått ett brev i posten, det var fra vibbedilla ett kjempe koselig kort og ett veldig nydelig armbånd og det kom på med en gang. Ja jeg ble så glad at tårene trillet det var gledestårer, på det armbåndet sto det GOD NOK bilde kommer i morgen for jeg har utrolig dårlig lys inne nå på kvelden. Så jeg vil bare si tusen hjertelig takk vibbedilla det er så vakkert og akkurat de fargene som er mine favoritt farger.

 

Blir ikke det lengste innlegget nå kommer ett til i kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Jeg ble kjempeglad det var jo så fint, det sa naboen min også.

        Ja jeg skal huske det å vis jeg skal glemme det så er det bare å se ned på det fine armbåndet jeg har på høyre hånd, det kommer til å bli brukt flittig for jeg enkelt å greit elsker de fargene som du har brukt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld videre.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja og jeg skal huske det å si det til meg selv når dagene blir litt vanskelig for de dagene kommer, og ja jeg er god nok det skal jeg si til meg selv hver dag.

      1. Det skal jeg gjøre for det er så kjempefint. Og jeg blir mint på det hver gang jeg ser på armen, jeg ble kjempeglad da jeg åpnet og så hva det var.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk jeg ble veldig glad skal ta bilde etterpå, i allefall før det blir mørkt igjen.

        Ja hun er jo bare god da.

        Ønsker deg en kjempefin dag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg