Klikk, klikk men ikke klikk på meg.

Reklame | Body Green.

 

 

Jeg fant ut at jeg ville legge ut en klikk, klikk håper bare ikke noen blir forbanna og klikker på meg, men vil du klikke på meg så er det deres problem.

 

Dette er jo en hånd som du kan trene på å sette på kunstige negler og pynt av neglene du har, jeg vil bare vise hva som finnes som faktisk er billigere enn å gå på en neglesalong og pynte neglene dine.

 

Denne klikk, klikken gir ca en krone pr klikk.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Øvelseshånd for negledesign. Venstre hånd.//Tipper 100 stk. – Naturlige med lomme//Rhinestones x 12 klare

2 kommentarer
    1. Som vanlig var det trøbbel for å poste kommentaren sin, men jeg prøver i dag. Har klikket på produktene men ikke noe jeg bruker. Klarer ikke lange negler.

      Var hos lege i går, satt på antibiotika for betennelse i en byll som dukket opp. Nå er det på tur å gå tilbake heldigvis, så i neste uke er man bedre. Skikkelig snøfokk her i natt, så det ble en time med måking på terrassen. Mye fin trim og frisk luft. Nå er været langt bedre. Ønsker deg en fin helg og håper at du får fin brunfarge i fjeset når du sitter i solveggen å slikker sol. Klem til deg fra meg.

      1. Huff da, er det derfor det er så få kommentarer om dagen. Takk for klikkene, jeg bruker å ha middels lange negler det er mine egne.

        Håper at du ikke du plages for mye med den betennelsen i munnen. Ja det har vært ett uvær i nord og det er mye trim og frisk luft i det å måke snø. Jeg har da fått litt farge i tryne etter noen dager med fint vær, mye frisk luft i det å sitte i solveggen.

        Klem til deg fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg