Klikk, klikk må til på søndagskvelden.

Reklame | Bodylab.

 

 

 

Det ble en klikk, klikk i kveld også men håper ingen blir sure for det. Det er min blogg og jeg som bestemmer, så derfor ble det bare slik i kveld også.

 

Har nå gjort klar handlelappen til i morgen, består av fem punkter den listen så det er ikke mye jeg mangler i skapet. Det jeg mangler er grønnsaker, frukt og knekkebrød, å det skal jeg ut å handle tidlig så jeg slipper store folkemengder.

 

Nå sitter jeg å ser på farmen kjendis, har også sett at Danmark vant VM Sverige ble nummer 2 og at Spania tok 3 plassen .

 

Denne klikk, klikken genererer ca 1 krone pr klikk.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

Bodylab Protein Bar (12 x 65 g) – Hazelnuts & Chocolate//Bodylab Protein Bar Mix Box//Bodylab Hydro Tabs (1×20 stk)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg