Klar for tur tror jeg, jo jeg må ut på tur.

 

 

 

Dette innlegget er forhåndsskrevet så det blir postet når jeg er ute å går rundt om.

 

Jeg må faktisk ut på tur for å samle tomflasker så jeg får handlet inn litt mat til helgen, og innen mandag må jeg ha samlet slik at jeg også får handlet inn til uka som da kommer.

 

Sånn går nå dagene pleier jeg og si, til uka starter jazz festivalen her i byen og da blir det mye flasker å finne, hurra for det da skal jeg bruke de dagene til det og ikke mye annet tjene penger og ikke bruke på festivalen sånn er det og sånn blir det.

 

Samlet noen få flasker i går ble åtte kroner som ligger i spare glasset for får ikke mye for åtte kroner nå om dagen.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg