Kjører i gang en ny linke runde/ukensblogg.

 

 

 

Ja så prøver jeg igjen med en ukens blogg eller linke runde, og alle er velkommen til å være med uansett hvilken portal du blogger fra. Alle er velkommen til og være med så det er bare og melde seg på ved og skrive jeg er med i kommentarfeltet den eneste selvfølgen er at du har en blogg.

 

Så alle mine med bloggere heng dere på, jeg har ikke så veldig mange lesere, men på en god dag så er det rundt tre hundre som er innom så da er det jo noen som går innom deres også når dere er med på dette.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit..

6 kommentarer
      1. Vil du være med, så koselig det er ikke noe du skal gjøre annet enn og melde deg på. Jeg skal trekke ut blogger og linke den opp i ett innlegg jeg legger ut på fredag, jeg regner deg som påmeldt jeg.

      1. Det var gøy med en helt ny blogg med og jeg har vært innom og tittet skal ta meg mer tid der inne hos deg for og bli mer kjent med bloggen din. Trekker på torsdag og innlegget kommer på fredag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg