Kjenner nå at det er blitt høst.

 

 

 

Ja nå er høsten her det kjenner jeg på temperaturen om morgenen og på kvelden, i dag tidlig så var det 0,5 grader da jeg skulle gå på butikken brr det er kaldt det. Men det er jo deilig når sola skinner, kommer du i skyggen så er det ikke mye deilig lenger da er det kaldt syntes jeg da jeg har ikke satt på noe varme inne enda må spare på strømmen så lenge som mulig. Fryser ikke inne enda er jo bare å ta på meg mer klær, det er planen så lenge som mulig men under 15 grader inne om morgenen så kan det hende jeg setter på litt varme men så ille er det ikke enda.

 

Har da vært og handlet i dag så nå har jeg fått i hus det jeg trenger, er sykt dyrt om dagen skal se om de har noe mat billig på Europris i morgen har ikke helt troa på det men jeg har det jeg trenger.

 

Kan hende det kommer ett innlegg til er ikke sikker hva men det kommer nok ett før jeg legger meg.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Ja, nå begynner det å bli kjøligere….. selv sitter jeg under pleddet nå – skrur ikke opp varmen enda lissom! Det aller meste er innmari dyrt nå – det er skikkelig vanskelig! God klem <3

      1. Ja det er begynt å bli veldig kjølig ute, jeg har vinduet i stua oppe enda har ikke tenkt på å sette på noe varme før jeg må. Ja det kan jeg si meg veldig enig med deg i, glad jeg ikke har bil for drivstoffet er kjempedyrt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld under pleddet.

        Klem fra meg til deg.

    2. Nå begynner det å bli kaldere ja, særlig morgen og kveld! Huttetu…
      Jeg har heller ikke satt på varme inne, venter med det en stund til jeg. Veldig dyrt med mat nå!
      Ha en fin kveld, og klem fra meg <3

      1. Veldig kjølig på morgenen og på kvelden, nei jeg setter heller ikke på noe varme enda all oppvarming her i bygget er elektrisk så det får vente en stund til. Ja det er veldig dyrt med mat og ikke minst drivstoff så jeg er glad jeg ikke har bil.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Er enig i at det begynner og bli vel kaldt. Drivstoffet er dyrt, bompenger som kommer, mat og strøm. Har jo vedfyring og foreløpig holder vi stand. Pensjonister er vi.
      Europris har rimeligere kaffe enn matbutikken. De har jo andre ting også. Pleier å stikke innom Rusta og Normal også. Apotekvarer som jeg trenger finner jeg på nettet og rimeligere. Handler en dag i uka. Planlegger så godt jeg kan. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er begynt kjølig her også men det er vel direkte kaldt oppe hos dere. Ja alt blir bare dyrere og dyrere, her er det ingen vedfyring.

        Ja Normal har også billig kaffe er ofte innom den butikken og Europris er jeg også innom til tider. Jeg går på apoteket veldig sjeldent.

        Planlegger veldig godt hver og en handle tur prøver og holde meg til 1 dag i uka.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg