Kjenner at dette blir en avslappende dag.

 

 

Ja i dag kjenner jeg at kroppen jobber på høygir for å reparere en skade i armen, ja og da skal jeg selv gå på lavgir og bare lytte til hva kroppen vil og ikke hva jeg vil det fikk jeg beskjed om var lurt. I natt har jeg sovet godt ja faktisk veldig godt men det kan jo være at jeg har gode smertelindrende medisiner som har en medvirkende her, men det å slippe smertene så får jo kroppen og får da både meg selv både psykisk og fysisk slik at kroppen kan bruke all energi på det den skal hele seg. Er mye fokus på den skaden om dagen men for å si det sånn så er jo den blitt en del av min hverdag, kommer ett litt annet innlegg enn skade og sykdom får jeg håpe men min hverdag men det går på psyken løs men det får gå som det går.

 

Jeg har mye syting de siste dagene men nå kan det bare gå framover får jeg håpe, har vært mye smerter fram til i går er jo det enda men den kveler jeg ved hjelp av medikamenter ikke bare toppene men de blir helt vekke og det er deilig.

 

Lag dere en kjempefin dag og gå trygt på hålka folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Takk for at du ikke syntes det ikke er syting selv om jeg syntes det selv. Ja den har fullt fokus nå både på godt og vondt mest vondt da, blir veldig mye vondt men bedre enn den var for en uke siden for da hadde jeg ikke noe å hjelpe meg med de.

        Tusen takk og det blir jo bedring sakte med sikkert.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk for at du ikke syntes det blir for mye syting og for mye om den skaden jeg sitter med. Ja bloggen er om meg og mitt liv på godt og vondt, og akkurat nå er det vondt og jeg skriver om det jeg vil når jeg vil.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei Aud Marit . Syntes ikke du syter i det hele tatt..du har vært igjennom en operasjon og det er noe som vi som har vært igjennom ikke er bare og bare. Ting tar tid for og leges og vondt kan en ha en lang stund også. Men det er bra du fikk gode medisiner som gjør at du sover bedre . Det leger seg når en ikke er i konstant anspenthet også. Så fortsett og ta det pent og lytt til hva kroppen din forteller deg du. Selv gjør jeg det selv nå da jeg har fått en liten lungebetennelse og ikke er i toppform.Men husk i kveld er det farmen igjen så litt og se på. God bedring kjære deg og skriv om hva du vil . Det er så mange som gjør det.🩷🩷Klem til deg.💐

      1. Ja gjett om jeg merker at det er utrolig vondt til tider, men det må jeg bare igjennom. Jeg må bare bruke den tiden jeg trenger og ta smertelindringen jeg har, og lytte til kroppen og slappe av når jeg kan og det kan jeg gjøre når jeg vil og ønsker. Å ja det er tirsdag og farmen jeg syntes det er ett fint program å se på så det skal jeg se fra sofaen.

        Takk og det samme til deg også. Jeg skal skrive som jeg pleier, ja som du sier så er det mange som gjør det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg