Kan ikke si at jeg har gjort mye i dag.

 

 

 

Startet dagen med å komme meg litt sent opp i dag, sto ikke opp før klokken var 09.00 og det er to timer senere enn det jeg pleier. Da jeg først hadde stått opp så leste jeg noen blogger og nyhetene på nettet, og i dag så hadde de frigitt navnene på dem som ble drept i en ulykke mellom tog og bil i Danmark og de to kommer i fra Hokksund her i Buskerud er en halvtime med bil fra her jeg bor. Det var Benjamin S Nilsen 7 år og hans far Kim Andre Nilsen 34 år som har spilt fotball for Mjøndalen og Steinset IF på mandag før han dro på ferie så hadde han akkurat signert en ny kontrakt med  sistnevnte klubb, han jobbet i post nor og det fatale skjedde dagen før bryllupsdagen deres og bare noen dager før Benjamin fylte åtte år.

 

Og etter og ha lest dette så bar det ut på morgentur for å klarne hodet og komme i bedre humør, da vi kom hjem fra morgenturen så ringte ei venninne av meg hun ønsket min hjelp til å få handle. Vi satt og skravlet om løst og fast og drakk kaffe og tok oss en røyk så gikk jeg og handlet da jeg var ferdig med handlingen så skravlet vi litt til, så bar det hjem og jeg la meg på sofaen og så på tv det må ha vært veldig kjedelig det for jeg sovnet og sov en god stund.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg