Julen starter tidligere for hvert år syntes jeg da.

 

 

 

 

 

I mine øyne så er julen på tapetet fra slutten av september med jule varer i butikkene, jeg synes det er veldig tidlig. Som flere av dere som er innom bloggen min så er ikke glad i jul og andre helligdager, men jeg prøver og ta julen tilbake og lage mine egne tradisjoner både på den ene eller den andre måten.

 

Når julen starter så tidlig som de gjør i butikkene så er man jo drit lei hele julen når den kommer, kunne de ikke startet i desember som er advents måneden og ikke i september.

 

Jeg er ikke helt ferdig med jule gavene men jeg veit hva jeg skal gi til mine to gutter og de voksne de får flaxlodd, gutta blir det nok penger.

 

Der var min jule handel unna gjort haha.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg